Sales, Bah

Onzettend veel mensen die om ons heen zeggen. Verkopen? dat kan ik niet. Verkopen? daar ben ik niet goed in! Verkopen? Neehhh ik ben niet zakelijk genoeg.

En toch kan het enorm leuk zijn om jezelf hierin uit te dagen. Naar ons idee hoeft het allemaal niet zo zakelijk, hard en strikt. En al helemaal niet vanuit een script.

Waar wij wel voor staan in sales vanuit je eigen authenticiteit. Vanuit wie jij bent, wat jij al kunt en waar je nog net even dát zetje kan gebruiken om het beter te kunnen.

Hieronder vindt je de verschillende manieren waarop wij dit aanbieden. Welke manier past bij jou?

Het sales, bah! aanbod is voor iedereen die beter wil worden in verkopen. Ondernemers, verkopers, maar ook medewerkers die hun salesskills willen bijspijkeren. Verkopen doe je vanuit jezelf, jouw authentieke manier. Heb je die nog niet gevonden? Geen probleem. Wij gaan jou laten zien dat sales generen op een manier kan die bij jouw als persoon past.

Dit aanbod wordt zowel met open inschrijvingen als incompany gegeven.

Sales, bah! workshop

Sales is niet je allersterkste kant. Je wil geen trucjes doen, maar je weet wel dat er meer uit te halen valt dan dat je nu doet. Dan is deze workshop iets voor jou!

Jij leert:

  • Wat jou moneymindset is er welke stappen je hierin kan zetten
  • Herkennen van bezwaren
  • Bezwaren weerleggen
  • Jezelf als uitgangspunt te nemen
  • Do’s en Dont’s in de verkoop
  • Meer uit jouw gespreksvoering te halen,  verbaal en nonverbaal

Bij deze 4 uur durende intensieve workshop knallen we door alle tips, tools etc. die jij daarna in je eigen praktijk kan leren te gebruiken.


Investering 149,- excl btw (open inschrijving)
Incompany wordt gegeven bij 3 tot 8 personen

In de training gaan we dieper in op jouw sales skills. Hoe eigen ben jij in het verkopen. Wat heb JIJ nodig om door te gaan? Wij houden van interactieve trainingen waarbij je zoveel als mogelijk tijden de dagen in traint. Tegelijkertijd houden wij van efficiëntie en hebben daarom de training zo in elkaar gezet, dat je ook hierna nog aan de slag kan in de praktijk op je eigen tempo.

De investering in tijd
De training duurt in totaal 4 dagdelen. Dit kan gepland worden in 2 dagen of 4 halve dagen.

Open training
De open training wordt naar inzicht en aanvraag open gepland. Groepen zijn minimaal 4, maximaal 8 personen. Deze worden altijd gegeven op eigen locatie in Raamsdonksveer.
Investering per deelnemers is: €979,- exclusief btw. Inclusief lunch bij 2 volle dagen.

Incompany
De incompany training wordt gegeven vanaf 3 personen, maximaal 8 personen
Investering per training 2779,- excl. btw.

Effectief, efficiënt en volledig gericht op jou. 1 op 1 getraind worden in je sales skills, om het allerbeste in jou naar boven te halen.

1 van onze salestoppers gaat met jou een traject aan van 3, 6 of 9 gesprekken van circa een uur. Waarin je;

  • Jouw casussen onder de loep neemt
  • Jouw vraagstukken samen vastpakt en mee aan de slag gaat
  • Tips en alles tools krijgt die je nodig hebt om jouw sales skills naar een hoger niveau te tillen
  • Met de mogelijkheid om ook daadwerkelijk 1 gesprek samen te voeren met jouw prospect
  • Uiteraard nemen we jouw persoonlijkheid en de visie/gedachtegang van jouw onderneming of werk hierin mee zodat het in zijn totaliteit past.

Investering
Het pakket wat het beste bij jou past stemmen we samen af. Mocht je na de afgesproken keren toch meer hulp nodig hebben? Geen probleem! Dan pakken we gewoon alsnog door.

Wanneer de gesprekken bij ons op het kantoor plaatsvinden

Investering 3 gesprekken: 449 euro exclusief btw.
Investering 6 gesprekken: 879 euro exclusief btw.
Investering 12 gesprekken: 1299 euro exclusief btw.

Jij leert…

  • Je gesprekspartner beter begrijpen
  • Beter luisteren naar je prospect
  • Welke houding wel en niet effectief is om goed te kunnen verkopen
  • Reflectie op eigen sales skills
  • Sneller vertrouwen winnen van je gesprekspartner
  • Meer klanten binnenhalen
  • Bewustzijn en loskomen van je aannames
  • Praktische methodieken
  • Praktische tips
  • Te spelen met taal
  • Praktische voorbeelden
  • Kennis en het inzetten van non-verbaal communicatie
  • Lichaamstaal interpreteren
  • Inspelen op waargenomen communicatie
  • Beïnvloeding van woord en gedrag, deze bewuster inzetten.